lørdag 10. mars 2012

Har gått fort:

Bygginga har gått over all forventing sjølv om det er ein liten som får lida ( ser kje pappen så mykje som han sikkert kunne tenkt seg) men det er jo så kjekt med resultat. Eg er super stolt over den dyktige mannen min som er så flink å står på dagen lang. Målet var å få huset fortast mogleg tett så no som det målet er nådd kan det kryssast av på listå. Det vil nok gå litt saktere i byggeprosessen framover, Men me bur godt her me bur no, og stress er ikkje bra, ( har til og med høyrt at skillsmisseprosenten er høg når ein bygger hus) men detta går jo strålande nå som eg har forlenga permisjonen min slik at mannen min kan komma heim til middagen på bordet og vaska hus.



Gode naboar er av stor verdi, og me er så heldige som får ein av våre aller bestevenner til naboar. 

Ynskjer dykk alle ei god helg.
Klem frå
post signature

2 kommentarer:

  1. Ser ut som det blir et flott hus, og gode naboer er jo gull verdt :)
    Ønsker deg en herlig søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Anette. Nå har eg vert inne å tatt med 2 lodd inne sjå dg så då håpe eg på det besta:)) ja blir eit knall bra hus og eg gler meg over å vera i denna prosessen. Fine søndag ønskes t deg o.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)