lørdag 24. mars 2012

Hotellsoverom:

Eg høyrer til den gruppå som reiser på hotell bare for å sjå på interiøret. Og detta hotellet i Ålesund står ganske høgt oppe på lista mi for å overnatte på.
Det eg likar så godt med akkurat detta hotellet er at dei har klart å ta vare på det gamle orginale treverket i bygningen og i tillegg klart å gjera det moderne ved bruk av trendy elementer som frosta glass, minimalistiske former og riktig belysning.









Interiørarkitekter frå arkitektkontoret Snøhetta står bak utforminga.

Hotellets heimeside finn du her.
Eg håper inspirasjonen eg får gjennom sånne hotell-soverom skal hjelpa meg når eg skal innreda vårt "master bedroom".

post signature

2 kommentarer:

  1. Hah!! Det hotellet der har eg bodd på 100 gonger i løpet av barndommen, siden Geir jobba mye oppe i Ålesund når me va små :D Klem fra meg (Silje Strandheim :P )

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldiggrisen, elle rekne kje med d såg så fresht ut då?

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)