mandag 19. mars 2012

Korleis laga popcorn esker:

Hvis ein har tid så kan eg så absolutt anbefala å laga popcorn esker, detta vil nok falla i smak både sjå små søte jenter og gutar, For det er jo mykje kjekkare å ha ei eiga eske kvar og ein. 


  • Ta eit A4 ark og del det i to på langs, del dei så inn i fem delar. fire deler på 5cm og  ein del 1cm. Høyden 9,5cm, brett og klipp opp små trikanter for at du skal kunne brette bunnen, bunnen er ca 2cm og du må klippa til ein liten bunn etter på som forsterker og dekker heile bunnen. 
  • Bruk så ein puncher til å lage bård på toppen.
  • Eg brukte mørke blått silkebånd rundt eskene
  • 2 forskjellige dies som presses ut i cuttlebug`en som bruk til "etikett". Popcorn skreiv eg på data og klippet det til dies`n etterpå. Kartongen til den største dies`n er den samme eg har brukt til å lage invitasjoner osv for å få ein rød tråd gjennom det heila.
  • NB: ein kan laga den str ein ønsker, så om du vil ha større esker så kjøp inn kartong.
  • PS: den str eg har laga får du to esker ut av eit A4 ark.

Håpe detta var forståelig nok, hvis ikkje så legg gjerna igjen ein kommentar så skal eg svara deg så godt eg kan:)

Goe ny uka ønskes frå:
post signature

1 kommentar:

  1. Dette må jeg prøve ut! Kor har du kjøpt puncheren?

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)