fredag 30. mars 2012

Påsken rett rundt hjørna:

Til helga er det allerede palmehelg, og eg har gravd fram påskepynten:) Haren er ny for året, den er det mi kjæraste Hege Helen som har laga i bursdagspresang til meg. Og artig nok så passer den inn i denna anledningen óg, sist var på bursdagsbordet til Marselius sin 1års feiring.
Kvifor forbinder me påske med gult? er det fordi egget har ei gul plomme? fordi det vårast og det dukker opp gule blomster når påsken kjem? eller er det at sola har snudd og me går lysare tider i møte? Ikkje veit eg, men det går hvertfall fint an å pynta med andre fargar ógså synest eg! 

Eggene er av plastikk, kjøpt på Trend huset, dei er malt og knidd med sølvpapir slik at det etterlater seg sølv flak. Har også Stempla nokre av dei, og mitt favoritt ordtak står på eit av dei: "Vi finner ikke lykke, vi skaper den!"
Så då oppfordre eg DEG til å skapa din egen lykke, kvifor venta til i morgen, begynn i dag vel? Ingen veit kva morgendagen bringer.....


post signature

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp!
    ..jeg er så enig med deg!
    Klart det er lov å pynte med andre farger en de tradisjonelle påskefargene!
    Å pynte et påsketre slik du har gjort er en av mine favoritt metoder å pynte til påske på!

    *liker*

    ..ha en finfin påske!!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Ida.
      Så kjekt at du datt innom min blogg, og enda kjekkare at du liker måten eg har pynta til påske på!
      Ønske deg ei goe helg.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)