onsdag 14. mars 2012

Skumkake på pinnar:


Gårsdagens innlegg var om 1årsdagen til Marselius og i dag tenkte eg at eg sko dela med dykk korleis ka lagte skumkakå på pinnar:) Detta er noko alle liker, spes ungar for denna kakå bare gliiiiiiir ned, hehe:)


Oppskrift:

  • 4 eggekviter
  • 4dl sukker
  • 1 1/2 ts vaniljesukker
  • 6 plater gelantin
  • 1 dl kokande vann
  • 1 plate kokesjokolade ( eg pleier å bruke 2stk)
  • delfiafett
Gjøremåte: 
Pisk eggekviter og sukker stivt, ha deretter i vaniljesukker.

Legg gelantinplatene i kaldt vann i nokre min. ( klipp dei gjerna opp i små biter)
Vri dei opp og rør dei inn i det kokande vannet (1dl)
Pisk godt i eggekvitene mens du heller i gelantinen i ei TYNN stråle! 

 Vanligvis så hadde eg hatt litt kokos i bunnen av ei springform og helt blandingen i, og satt kakå i frysen. Men det eg gjorde denna gongen var at eg fant fram cremebrulet skåler, muffinssteikebrett og stålformer ( slike som me bruker til kakemenn). DVS bruk det du har i huset!!! Eg brukte grillpinnar som eg brekkte i to og satt dei nedi og lot alt stå i frysen natta over. Neste dag smelta eg 2 plater kokesjokolade med 2 skjeer delfiafett og duppet skumkaken nedi sjokoladen og så frøys eg dei igjen
 ( la dei på bakepapir).
 Til erfaring så vil eg anbefala å ha ekstra med sjokolade, ca 2 cm opp på pinnen slik at det blir skikkelig stivt. Servers straks for når sjokoladen blir for varm så er det fare for at dei renner ned 
( tyngdekraften presser på) hehe. 

Dei søte bøttene har eg kjøpt på Nille og va super billige, 29kr. Eg pressa nedi oasis og så fylte eg på med litt sukker på toppen sånn at dei sko sjå litt meir delikat ut:)

 PS: detta bilete er tatt etter at dei har stått ute i ca 1 time;( 
Og så lagte eg eit lite bordskilt sånn at det ikkje sko vera nokon tvil om kva detta var.... ps: bror min som fikk i oppgave å skrifva dei ut på dymoen og då tenkte han at det va litt kjekkare om han la til ein ekstra E på slutten, hehe. va for kjedeligt at alt sko sjå ut som det va på G.....

Håper DU tørr å prøva ut denna oppskriftå og ikkje minst prøve å laga dei på pinnar. 
Den som intet våger intet vinner:)
post signature

2 kommentarer:

  1. Stilig! Eg har 1-årsdag i huset om ein månad, så kanskje eg sko prøvd skumkake på pinne. Du er kreativ:)

    SvarSlett
  2. Takk Venke for kjekke kommentar. Eg vil anbefala å laga det 1-2 dagar før selskapet sånn at det får stivna skikkeligt i frysen. Masse lykke t med d kommande selskapet, legg gjerna ut bilder av kalaset!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)