søndag 15. april 2012

Blog award:

Modernestil:))) I går var eg så heldig å få ein blog award frå Bente som står bak House of BO. Titt gjerna innom hennar inspirerande blogg. 1000 hjarteleg takk for awarden, det var ufattelig kjekt!


En award fungerer slik: 
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra 
2. Svare på 5 spørsmål 
3: Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
 (Awarden er selvsagt frivillig.)


Kvifor begynte du å blogge?

Eg begynte å blogga høsten 2011 men var ikkje fornøgd med bloggen min på blogg.no så i desember laga eg ei ny blogge side på blogspot.com og har siden desember vert ein aktiv bloggar. Eg begynte å blogga for å "dokumentera" husbyggingå, og for alle venner og kjente som ikkje har tid til å følga byggeprosessen så har eg ein plass her som alle kan sjå korleis huset utviklar seg. Eg likar også å scrappe og sy, og tenkte at eg likså godt kunne dela oppskrifter, inspirasjon og maler med andre. Eg er nok over gjennomsnittet opptatt av interiør og legger ut ting som inspirerer meg, bloggen gjere også at eg sjølv holder orden på kva møbler og ting eg vil ha i huset ettersom eg kan bla meg tilbake i mine gamle innlegg så slepp eg å ha så mange permar med utklipp av ting eg ynskjer meg...

Kva blogger følger du?
Alle bloggar som eg følger titter og titt og ofta innom men dei eg følger ekstra godt med på er nok:

Favoritt farge?

Konge blå er min absolutte favoritt. Namnet kjem frå middelalderen da blå var ein dyr malingsfarge å pordusera. Bare konger og svært velståande personar hadde råd til blåfarga maling. Det var derfor normalt å la seg portrettera av malerar iført noko blått.
Ein annan forklaring på opprinnelsen til kongeblått kjem også fra gammalt av. Blant dei rike og velståande var det få som jobba ute. Dei oppholdt seg mykje inne og fikk derfor svært lite sol på seg. Det resulterte i at huden blei svært bleik og blodårene kunne tydelig sjåast.
Men eg er ikkje så opphengt i blå fargen at eg er så ekstrem at held meg inne for å sjå blålig ut som før i tida, men det kan jo tenkast at når eg blir gammal at eg då får grått hår med skjær av blått i , hehe:)
Favoritt film?
Au da, det er så mange gode filmar men hvis eg må plukka ut ein så må det bli
Pay it Forward


Læraren til "Trevor" gir klassen i oppgave å planlegga og utføra ein ting som gjere verden ein bedre plass å vera. Han gjere ein god gjerning mot 3 mennesker og ber dei 3 menneskene om å så gjera noko godt igjen mot 3 andre fremmande. Eg sjølv har tenkt mange ganger på denna filmen at me alle burde gjera slikt uten å ha nokon baktankar. Det er jo så lite som skal til, så eg utfordre meg sjølv til at eg ved neste anledning ser nokon som kan ha bruk for min hjelp å hjelpa dei!

Kva land drøymer du om å besøka?
Eg drøymer om å bada i dei varmekildene i Island.

OG......
Rio de Janeiro i Brasil.


Då har eg besvart 5 spørsmål eg sender gledelig awarden vidare til 5 ufattelig flott bloggar som eg synest fortjener det!


Ønsker alle leserar ein herlige søndag!!!

post signature

6 kommentarer:

  1. Så kjekt å få veta enno litt meir om deg!

    Og tusen takk for blogaward! Det varmar eit blogghjarte!!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lese!

    Syns det er spennande å kunne få tips om bloggar andre lese, og her var mange fine! =)

    SvarSlett
  3. Skjønne deg! tusen takk for blogg award, ble veldig glad for den!! skal poste etter et par nattevakter, dagene fyker når en jobber natt! vi satser på innflytting i slutten av august! det ser ut som det kan gå etter planen sålangt, men kan fort dukke opp forskjellig..! er greit å ikke sette ett for urealistisk mål, kjedelig å bli skuffa!

    Ha en strålende kveld!
    Klem Vibeke i skråningen

    SvarSlett
  4. Tusen takk for såå fine kommentar på bloggen min Ann Helen! Å takk for nomineringå;) DU fortjene blog awarden! Eg e ikkje så flinke å blogga så deg. Går alt for lenge i mjudå kvar gång, men blir forhåpentligvis bedre når eg komme him fra København. Då komme genseren ut o. Den blei ferdige i bilen opp t t hyttå i påskeferien, å allerede i bruk på vei bårt t hyttå;) Glede meg t å komma å sjå i huse dåkkas! Masse go tur:D *misunlige*

    SvarSlett
  5. Tusen takk for Blogg-award, Ann Helen! Overraskende, men smigrende og kjempekjekt! :)

    SvarSlett
  6. Vel unt til både Vibeke, Heidi og Sandra. No gler eg meg til å lesa om dykk og læra meg bedre å kjenna dykk.
    Klemmen

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)