lørdag 7. april 2012

Design hotell, Run Away:


Detta hotellet overnatta eg på bare fordi eg visste det var proppa full av designer godbitar:)) GAL, tenke du? neida bare litt over gjennomsnittet interiør interessert, tihii:)


Hotellet ligger rett med gardemoen så eg kan anbefala deg detta om ein trenger ein overnatting før ein så skal fly vidare.


Boksar eller esker om du vil kalla det det synest eg er digg oppbevaring, eller kanskje rettare sagt framvisning til pynt og dikkedarier:)
Anyway eg likar når det er forkjellige nyanser på boksane!

2 litt meir moderne vipper, såg nesten litt for kule til at dei faktisk kan brukast...?

Eames gyngestolane står fint plassert på gangen.






post signature

2 kommentarer:

  1. Her var eg på kurs ein gong,og d va eit stilig hotel! mange kule detaljer,og mat akkurat når du ville. D og likte eg ;) ha ei fin påske vidare!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Venke Synnøve:) Så bra at du også har fått moglegheit til å overnatta på Hotel Run Away. Kjekt at du også synest at detta design hotellet har mykje fint å by på. Ha ei riktig så god helg!

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)