fredag 13. april 2012

Ei himmelsk seng:


Frå eg var liten så har eg meint at eg burde vert prinsessa og eg beordra tidleg mine foreldre om å kjøpa himmel seng til meg, men som lita jenta var ikkje kravå mine så store og eg var ikkje så bevisst så eit myggnett frå Jysk var heilt perfekt for meg. Men no så veit eg kva som finnes der ute i interiørverden så då er lista mi lagt litt høgare enn sist. Eg ynskjer mest av alt ei seng slik som den nedanfor, men då skal det mykje overtalelse til, fordi mannen min meiner det vil bli flust av små kryp inne sjå oss... Er det nokon der ute som har dratt inn trær frå skogen og kan råda meg om kva eg skal spraya dei med?


Hvis ikkje får det bli noko jukse greier som detta her.

Hadde eg hatt ein romantisk stil så kunne eg jo gått for noko slikt også, for detta er jo verkelig sukkertøy for auga.


Eller så funker det jo greit med sorte enkle rammer som på dessa to her bileta.


I verste tilfelle så får eg mekka sammen noko sjølv slik som dei har gjort her med bruk av nokre metallstenger.



Drøm søtt.
Nattaklem frå:
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)