tirsdag 3. april 2012

ME LIKE:

Tenkte at eg ville visa litt av tinga eg likar, og kva stil eg har ( eller kjem til å få ). Så no er det bare til å spara og spinka sånn at eg får kjøpt meg nokre av dessa snadder-fine-tingå.
Design:Hyllesystem Montana, Butterfly Clock by Susanne Philippson, vase frå B&B Italia, Kjøkkenhåndkle byNord, Lysestake Kubus, Hyllesystem Muuto, The Dots frå Muuto, "Snakkis" lampen frå Northern Lighting og "hang it" frå Eames.




Noko som falt i smak? Legg gjerna igjen ein kommentar:)
post signature

2 kommentarer:

  1. herlig ønskeliste! kjenner meg igjen her! skulle gjerne hatt litt til overs så jeg hadde fått råd til muuto hyllesystem... mulig det blir noe hjemmelaga! :) når det gjelder inspirasjonsbilder så er det pinterest.com jeg finner myyye!

    klem fra Vibeke i skråningen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Vibeke:)
      Men heimalaga er jo det aller besta så hvis du lager noko så må du legga det ut slik at eg får sjå. Eg har nettopp oppdaga pinterest, og det var ikkje ein dag for tidlig.... ønske deg ein goe påske.
      Knip Ann Helen

      PS: sjåast me i Ølen 28April? håper det.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)