onsdag 18. april 2012

Mørke grått bad:

No er me komt så langt i byggeprosessen at eg må velga ut fliser og baderomsinnredning.
Synest det er vanskelig å velga fliser for har lyst på noko tøft og orginalt men ein fliser jo ikkje akkurat eit bad om att lika lett som ein kan skifta tapet eller mala ein vegg. Men eg har uansett gjort meg opp nokre meiningar. Badet nede blir nok grått, helst mørke grått. Me skal ha malte gipsvegger, noko som ein ser meir og meir i funkishus, det blir da fliser på gulv, toalett vegg og inni dusjnisjen. Her får du sjå nokre eksempler eg har funne på stilige grå bad:



Detta er mitt utgangspunkt, har vert å funne baderomsmøbler hos Marit på Oxo bad. Og ho har vert til stor hjelp med tegning av badet.








Ikkje akkurat den stilen eg skal gå for men likte så godt bilete at eg måtte bare ta det med.








Kva tenker du om grått bad? Det er det nyaste innen bad men er nok kanskje ikkje så mange som tørr å gå for det for det om.

post signature

4 kommentarer:

  1. fine inspirasjonsbad, ditt blir nok vel så bra tenker jeg! digger betonguttrykket jeg! har forelsket meg i noen betonglignende fliser som kommer på gulvet og i dusjen :)
    Mange valg å ta! hehe

    Fin onsdag til deg!
    Knip

    SvarSlett
  2. Har selv mørkegrått bad. Blir ikke lei det. Det eneste viktige å tenke på om du velger den løsningen , er å få nok lys. Fordi mørkegrått stjeler mye av lyset. Lykke til
    Anki

    SvarSlett
  3. Vet du hvor du har funnet bilde nr tre ovenfra? Likte de flisene godt og skal pusse opp badet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann:) Bildene har eg "lånt" av Marit på Oxo bad. Marit har vert veldig behjelpelig og sitter med mye kunnskap om faget sitt, hør gjerne med henne du.
      Håper svaret mitt kan hjelpe deg.
      Klemmen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)