onsdag 11. april 2012

"Nytt" tre bord:

Det er ikkje alltid nødvendig å bruka eit tonn med pengar på nye møblar om ein bare kan fornya dei ein har:)
Det eg har gjort denna gong er å tapesera bordet mitt! Eg fikk ein ny rull med tapet frå Storeys og fant ut at den passte perfekt på bordet mitt da brun tonane i tapeten tar opp bruntonen på spisestolane mine. Og bordet mitt som har fått hard medfart med både superlim og ringar frå varme panner trengte sårt ein opp shining! Pytt pytt alt har vel sin sjarm tenke eg ang mitt godt brukte spisebord. Ting brukes og då er det naturlig for meg at det blir ei ripa og to itte nokre år, og itte me fikk ein sønn i hus som skal kjøra med bil og slår med hammer over alt så har det ikkje akkurat blitt mindre riper.... Blir vel verre med nytt hus, men dei seie jo det er den fyrste ripå/ hakket som er det versta.



 Styla bordet med eit brett som egentlig er eit skinnlokk til ein boks og på brettet valgte å bruka kopp og tefatet New Wave frå Villeroy & Boch for det har fine bølgande former som eg følte eg trengte for å mjuka opp biletet mitt. Lysestaken blei til ved bruk av ein trestubbe og ein handyman som hadde ein perfekte bår.



Og når 1åringen i huset våkna så måtte eg kjapt på med plastikk duken min sånn at tapeten ikkje blei ødelagt før eg rakk å sei TAPET:))

Og 1000 takk til Torhild Rustenberg på Storeys.no for at du på nytt gav meg ein ny rull med tapet som resulterte i mykje kreativitet:)
Ang tapeten så er det ein fibertapet. Lim tas rett på veggen eller bordet i mitt tilfelle og plasser tørre lengder på veggen/bordet. Tapeten heiter Vedstabel og den fås kjøpt her.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)