onsdag 4. april 2012

Påsken 2012:


Imårå bere det avgårde-kåre til fjells:) i år som alle andre år, og det er eg glad for!
 For meg er det ikkje påske uten å vera på fjellet å få nokre fregner på naså, påskekrim, grilla snodeig rundt pølsene, lukta brent bål heeeeile påsken, spisa opp det 5kg tunge påskeegget og fyrst angra når siste bit er tatt....  masse god mat, filmen The passion of the Christ og familien rundt meg, DET ER PÅSKE DET.



Eg klarte ikkje å dy meg med å ikkje pynta med litt gult, for gult er jo KULT:))) er hvertfall ein 
glad-farge!!!

Den hårete kyllingen som eg har plassert oppi med påskeliljene er rundt 25år, den fikk eg då eg var liten så den betyr mykje for meg:) 

Påske klem frå
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)