torsdag 26. april 2012

Tripp trapp:

Eg elskar å surfa på nettet etter møblar som er eit syn for auga, og i dag blei det nokre ufattelig rå trapper.
Dei aller fleste trappene som eg har tatt med her er nok ikkje akkurat så lovlige i Noreg. Uten gelender kan det bli farleg for alle, ikkje bare små ungar.










Denna trappå meiner eg at eg har hatt med i eit tidligare innlegg, og det er nok bare fordi den er så digg!



Me ventar på pris på å fa lagt ei slik trapp, men då sjølvsagt med glassrekkverk. Er einaste litt usikker på kva materiale og farge me skal ha den i. Heller nok mot kvit i mdf.

Nokon som falt i smak sjå deg?
post signature

6 kommentarer:

  1. Heisann hoppsann.
    Her var det mange flotte trapper gitt!

    Kjekt å treffe deg og sitte ved siden av deg på bloggtreff :)
    Det var virkelig en koselig dag!

    SvarSlett
  2. Hei! Innom og tok meg en titt! Spennende blogg du har, med mye inspirasjon!
    Mangen spennende trapper her! Lika godt den du ønsker. Å med rekkverk av glass får du noe som passer til alt!
    Lykke til,
    Å takk for titten!

    SvarSlett
  3. Woah! I’m really loving the template/theme of this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard to get that “perfect balance” between user friendliness and appearance. I must say you have done a amazing job with this. In addition, the blog loads super quick for me on Firefox. Exceptional Blog!
    HTTP://www.KneeNeckBackPain.com/

    SvarSlett
  4. Thank you for the sensible critique. Me & my cousin were just preparing to do some research on this. We got a book from our local library but I think I learned better from this post. I’m very glad to see such great info being shared freely out there…

    SvarSlett
  5. wow nå veit eg nesten ikkje kva eg skal sei, får vel begynna å sei tusen hjarteleg takk:) Veldig kjekt å få slike hyggelige kommentarer, veit då at det har vert verdt alle dei timane eg har sotte å forberedt innlegg.
    Ha ein strålande sommardag.
    Klem Ann Helen

    SvarSlett
  6. woot, thankyou! I finally came to a site where the webmaster knows what they're talking about. Do you know how many results are in Google when I search.. too many! It's so annoying having to go from page after page after page, wasting my day away with thousands of people just copying eachother's articles… bah. Anyway, thankyou very much for the info anyway, much appreciated.
    HTTP://www.CoolMobilePhone.net

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)