søndag 6. mai 2012

Bloggetreff hos Ølen Møbel:

Veit eg er litt seint ute med innlegg for tida, men sist uke gikk i ett... Mykje å ta igjen etter 1 uka i Tyrkia, men nå kjeme eg sterkt tilbake:) Sist lørdag tok eg turen inn til Ølen i lag med mange skjønne bloggedamer. Krative og energiske Silje frå bloggen Siljes blogg tok iniativ til denna dagen og den blei veldig vellykka. Turen gikk fyrst til Fugl Fønix der deilig lunch blei inntatt som skjønne Anita spanderte på oss. Anita og mannen driver interiør butikken Ølen Møbel. Detta var mitt fyrste møte med denna møbelbutikken og eg kan sei med hånda på hjerta at det neppe blir den siste. Detta er ein godteri av ein butikk, er nok ein av dei aller beste eg har vert i, utvalget er bra, servicen topp og lokalene innbydande. For ei som meg som er midt i byggeprosessen er det vanskelig å handla på førehand, så det einaste eg fikk med meg heim var wallstickeren frå ferm LIVING.


Praten gikk lett blant alle dei interiør frelste damene.




Tine K home lampeskjermar.







Ein strie sekk kan bli til så mangt som her vist som potte:) 



Har du som meg kjørt utallige gonger forbi den butikken som har ein stol på taket men aldri vert innan for dørene, no er det på tide....... og anbefaler det på det varmaste.


Og så blei dagen avlsutta med noko søtt:) 

Eg vil også tipsa om å gå inn på den flotte bloggen til Anita.




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)