mandag 14. mai 2012

Bunadkort:


I helga var det nok mange nervøse tennåringer som skulle konfirmerast. Ei god venninna av meg hadde ei datter som skulle konfirmerast og då syntest eg at det var ein god anledning til å prøva meg på kjolekortet. Men etter fleire timar på kun 1 kort så blei detta kanskje fyrste og siste gang....


Eg begynte med å laga meg ein sirket, her kan du bruka den str du sjølv vil. Eg brukte denna malen
For å få til å laga detta skjørtet må du ha ein bua skjærar.
Og sånt skal det sjå ut når du bretter skjørtet saman.

 Denna her klippte eg i to slik at eg fikk lagt ein vest.
Denna delen stussa eg veldig over, men endte med å bruka samme farge som på skjørtet da eg limte den utpå skjørtet på baksiden. Eg klipte ein til overdelen i kvitt for at det skulle bli litt kontraster.







post signature

2 kommentarer:

  1. Kortet er imponerande mildt sagt, bøyer meg i støvet nok en gang. Du er så utrolig flink Ann Helen

    SvarSlett
  2. Åååå du er SÅ snille med fine kommentarer til meg Hege Helen:) takk. Men va litt dumt at eg "bøsta" meg når eg begynte på den blå vesten da, hehe:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)