lørdag 19. mai 2012

Fancy utemiljø:

Byggeprossessen er i full gang så nå holder me på å planlegge uteområdet. Skal noko flyttast på eller gravast ned/vekk må det gjerast på detta tidspunktet. Vanskelige å sjå føre seg korleis ting kan bli. Eg veit hvertfall at det blir ulike nivå, grunnen til at me velger å gjera det slik at me har mange m2 og så da blir det meir spennade om me velger å dela opp i fleire nivåer. Det er viktig for oss å få til litt spill i omgivelsane.



På terrassen tenker me å ha eit utekjøkken med vask og grill. Denna blir det nok eit lite tak over. Ganske greit å ha eit utekjøkken siden kjøkkenet inne i huset ligger i andre ende.

Eg har fått hjelp av min gode svigerinne Unni som har masse gode og unike idéar, sufra på nettet og lest i boka til Darron Saines og for å henta inspirasjon på korleis me ska laga eit stilig og ordinært uteområde.

Inspirasjon;
Å laga ein vanndam er effektfullt og lekkert som vist her.

Potter trenger ikkje å vera blå med mønster dei kan gjerna vera enkel i fargen og med enkel form, det er jo trossalt planene ein vil ha fram.

Fliser lagt i ulike strørrelsar og mønster gjør det litt meir spennade og meir lekent.

Ønske ønske meg så inderlig eit tøft spisested utanfor slik som detta her.

Dekorativt å visa fram kaktusane på denna måten, ME LIKE:)

Ein benk som går i ett med omgivelsane, kretivt må eg sei:) den var ny for meg.

Lag deg ein sti med skifer.

 Denna vannfontenå var bare eit syn for auga!!!

 Kvite kulesteinar står høgt på ønskelistå mi, og jaggu meg er mannen min enig, spørs bare om dei holder seg kvite med det veret me har her på Vest-landet....
Eit bed kan lagas på så mange måtar, likar måten det har blitt gjort her med tre stammer.

Eit innbydande og lekker inngansparti, det trenger ikkje alltid å vera afalt heilt fram til dørå!

Er super fan av trær plassert midt i blandt treplankar.

Fancy "potter"

Liker godt måten dei har delt inn gresset på i uliker nivåer, men så veldig barnevennlig er det nok neppe.

 Detta bilde assossiere eg med sjakk, anyway, tøft var det.
Å planta gress i tynne striper ved stiden av fliser er lekker smekkert.



Ein varm, sein sommarkveld ser eg for meg ståande under denna buen å kyssa lidenskapelig<3 

 Dessa bileta har eg tatt fra boka til hagedesigneren Darron Saines. Bokå kan eg anbefala på det varmaste. Boka heiter Terrasser og har masse god inspirasjon.

 Bruk av seil som tak er meir og meir i "vinden"!!! hehe
Dekorativt med singel i ein sjokk farge.

Lysande potter og bord gjere at du slepper så mykje ute belysning.

Innfelte spotter gir eit lekkert inntrykk.


Benk og bed i ett.

Herlige varme lilla toner gjør stemingen akkurat passe behagelig.


Blei du frista av noko, eller synest du eg har for minimalistisk stil?
post signature

4 kommentarer:

  1. Er bare så lekkert kjempe misunnelig å gleder meg til fortsettelsen

    SvarSlett
  2. Me holde på med hagen nå, og det e så vanskeligt å begynna heilt fra start. Har liksom ikkje noe å gå ut ifra.... Men me har fått opp litt kubbesteinsmur rundt om.
    Noe plen blir sådd denna ukå o :-)
    Masse stilige inspirasjonsbilder!!
    Mye den stilen eg o vil ha :-)
    Ha ein fin kveld videre!!
    :-)

    SvarSlett
  3. Så mye fin inspirasjon!
    Eg syns og det e vanskelig å begynne på scratch! har mange tanker og ideer..! ett utekjøkken e på ønskelistå vertfall! hmm nei, tror det må bli te neste år me tar hagen! hihi

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Året me óg får hagen skikkelig i gang blir nok 2013, men må planlegga korleis me vil ha det nå, og det e eg SÅ dårlige på for det e jo så mye fint=dyrt..... Eg sette meg ikkje på rompå å seie nei hvis du har lyst t å visa meg huset ditt Susanne, bare sånn at du vett d lissom, hehe:) Godt dokke e enige med meg da, Hege Helen, Susanne og Vibeke.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)