mandag 28. mai 2012

Fine mennesker bør bo i eit fint hus:

Og jaggu meg så gikk d sånt óg:)

Eg var så heldig å få komma til mi aller kjæraste venninna på vaffler og kos her ein dag, og kom på i farten at detta huset må eg jo dela med dokke leserar for det er jo bare SÅ fint.

Så bildene er ikkje dei beste (bør vel snart anskaffa meg eit kamera) men det flotta huset overskygge vel at bildene er tatt av ein IPhone. 

Detta blei som sagt gjort på impuls og faktisk så har denna nydeliga damå det så ryddig HEILA tida, eg har mye å leva opp til.... og vaskedama har hu heller ikkje, bare sånt at det er sagt!

Så velkommen Paddlane til ein familie på 3 med masse hjerterom:

Huset er eit hus frå Systemhus men det er Systembygg som har bygd det.

Eit slikt flott klassisk hus passer godt dobbelytterdør som vist her. Dei har valgt å bruka store enkle urner utenfor ved inngangspartiet. Når ein har eit så pass stort hus då kreves det at ein opprettholder den samme stilen på elementer også utanfor.

Vannscooteren er klar til sjøsetting. I den dobblegarasjen finner du ikkje bare vinterdekk, sykler og hageutstyr men den er innreda med ein barløysning med kjøleskap og vask. Eit stort og brukbart anlegg finn du også her, så her blir "garasjefest" tatt opp til nye høyder.

Beplaning i natursteinsmuren er ein kreativ måte å lage bed på.

Eit godt og stort uteområde bak huset sørge for at ein alltid får nyta solå ein eller aen plass.

Jaquzzi`n er snadder både seine sommerkveldar og vinterkveldar.

Terrasse telte er klart for seine varme sommarkveldar, om det blir for kaldt er det bare til å fyra opp terrassevarmaren:)

Kongelig peis. Se for deg jul i detta huset men julestrømpene hengande på rekka å rad her!!!

Stort og åpen stua, liker godt den åpne skrå-himlingen.

Kjøkkenet er frå HTH og heiter Aurora. Hus-fruen tok eit dristig valg med store brune fliser på heile kjøkken veggen, men det viste seg raskt at det blei knall tøft!!!

Egen stua for spill og tv titting:)

Ska du ha eit godt sminke lys så bør ein ha lys på sidene og ikkje kun i taket.... så nå får eg ris til egen bak ved at eg gjør akkurat omvendt av det eg anbefale!

Her har dei valgt å ha kún glassbyggerstein til å skilla vekk dusjen. Dusjen er så pass dyp at dei slapp å ha dusj dør, detta igjen gjør at det åpner opp rommet og får det til å virka større.

Fruen i huset har brukt ein wall stickers som knagg rekke til den søta littla prinsesså som bur her i slottet:) På greinene har den kreative mammen hengt opp knagger. Detta er ein smart måte å laga "stamtjenar" på for då er det større sjanse for at dei små faktisk synest det er gøy å henga opp kleda sine:)

Stor hall høyrer hima i eit slikt stort praktfullt hus.

Akvarie innfelt i veggen og inn til badet. Mannen i huset er også svært kreativ og nevedyktig.
Eit prinsesseverdig rom. Senga har mammen hennar brukt når ho var liten. Og sjølvsagt så har dukkene fått ei akkurat maken seng.
Her har 3åringen mang ein gang innvitert til te-selskap.



1000- takk til mi aller bestevenninna for at eg fikk lov til å dela dokkas hus med alle mine leserar.

Og til opplysning har dei ikkje brukt interiør konsulent, alle idéar og løysningar har dei lagt/funne på sjølv. Så eg synest dei fortjener mykje skryt for å ha klart å laga eit så innbydane og varmt hjem!!!


post signature

4 kommentarer:

  1. for eit flott hus, du veit ikkje kor dei har kjøpt dei store blomsterpottene ute vell ? dei var fine...leitar etter noen, bare hakket mindre til å ha med garasjen :)

    henriette

    SvarSlett
  2. Huset hette Aurora;) Kjøkkenet vet eg ikje;) blomsterpottene e kjøpt på Plantasjen, fås i kvit o om eg ikje huske feil:)

    SvarSlett
  3. Godt huseigaren passe på meg når det går litt fort i svingane ang innlegg:) Så 1000 takk Cathrine<3 Har du fått tak i blomsterpotter Henriette?

    SvarSlett
  4. hva heter fargene på huset deres? var så veldig fint :)
    maile min er, kine.pedersen@hotmail.no

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)