lørdag 12. mai 2012

Gårsdagens utstilling:


I går tok eg turen til AOF for å sjå på utstilligen som nokre skolebarn frå Sri Lanka hadde malt for å få råd til eit nytt skolebygg. Red Heart Society står bak prosjektet. Som du ser så trengs det sårt penger.
Bak detta gitteret er skolens musikk rom, ikkje akkurat så innbydande.

Her er skolens forsamlingslokale. Her trengs det ein scene.

Bildene som var til salgs er laga av barn og unge fra skolen i Yattalamatte på Sri Lanka.

Inntekten fra biletesalget går uavkortet til eit nytt skolebygg.

Detta bilete frå den 14 år gamle guten blei mitt:) eg føler meg SÅ heldig som skal få ha eit så fint kunststykke på veggen i mitt kommande nye hus.


Detta bilete fanga også min interesse men det fikk ein annan heldig eigar.

Kunstaren Jan Terje Rafdal fortalte om kva han såg i bileta og det var tydeleg at han var imponert.

Denna  Elg mattå skal ligga ved inngangen sjå oss på Skår.

Mattene er laga av kokostau.

Sjekk gjerna ut facebook siå til Red Heart Society

God helg ønskes DEG, frå 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)