tirsdag 8. mai 2012

INdesign ny oppussede 2etg:


På torsdag inviterte INdesign på Raglamyr interiør frelste damer og menn til nyåpning av andre etasje. Eg hadde ikkje moglegheit for å komma på åpningsfesten men tok turen bort dagen før og klarte å snika meg opp i andre etg for å ta nokre bileter. Dei var ikkje 100% ferdige men eg fikk kikka i ro og fred i tillegg slapp eg å ha bilete med mange mennesker på der interiøret bare hadde komt i bakgrunn....

Eg synest dei har gjort ein strålande fornying av 2 etg. Og eg likte spesielt godt bruken av farga møblar og rekvisittar.









Å sova i lexington sengesett hadde vert ein drøm, hehe.

ME LIKE Montana hyller/skap:)

Dekorativt med mange pendlar i forskjellige strørrelsar og nyansar.







post signature

3 kommentarer:

  1. Hei

    Så koselig det var her inn hos deg!
    Gulvet vårt som du spurte om er furuplank
    som vi har hvitbeiset og lakkert.
    Da kan du selv bestemme hvor lyst du vil ha
    det ifht hvor mange strøk/balnder ut fargen : )

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Ojnher må eg jaggu ta turen.. haha eller e vel fare for at husbudsjette sprenge då kansje..!

    bildene finne eg via pinterest.com :-) inn under house decor f.eks. eller bare søke opp det en leite ette :-) ELSKE den siå!

    Klem!

    SvarSlett
  3. tusen takk for svar ang gulvet Elisabeth:) og Vibeke takk for svar ang bileta! Har så skrekkelig lyst på vitra stolane, så då spørs det kva det skal gå på bekostning av.... eg like så godt Ole Brumm sitt sitat: Ja takk begge deler:)) tihii

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)