mandag 7. mai 2012

Jumpsuit str:3år


Presangen til den sjarmerande tanteungen min som blei 3år blei i år ein heimalaga jumpsuit. Og heldigvis falt den i smak og den passa ( alltid lika spennande kvar gong om str er rett, litt verre å bytta str lissom

Mønsteret er frå MiniKrea og stoffet er frå stoff&Stil.

 Strikk nede i beina slik at den faller finare i tillegg til at ein kan også dra den opp under knerna og ein kan då bruka den som eit sommar plagg.
Leita lenge etter noko pudder rosa til å ha inni men den fargen kjeme ikkje før til høsten så da blei det off white longsleeve frå Benetton og silkebånd i midjen.



post signature

5 kommentarer:

  1. Så fin den var!
    Ha en flott uke :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Oj så herlig! flink du er!
    Gleder meg til å kunne ta frem symaskinen og være litt produktiv, savner den!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  3. Tusen takk Susanne og Vibeke. Lærte meg å sy sist sommar og sydd som eg var gal fram til jul og når eg endelig fikk meg eigen symaskin så stoppa d liksom litt opp, men nå har eg begynt igjen og besse d klare eg å laga fleire barneklær, e bare det å komma igang igjen!

    SvarSlett
  4. Så fine ann va:D Ska sei du e blitt ein reser på maskinen:)

    SvarSlett
  5. Takk Britt Alise:) men det eg lage kan jo ikkje måla seg med alt det fina du lage:))) heldigvis så finnes det enkle mønster så sjøl eg kan klara å sy itte, hehe.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)