tirsdag 15. mai 2012

Mal til cupcakeform:

Tenke dokke er lei av all blogging om cupcakes, men når du fyrst skal laga dei er det jo kjekt at dei ser flotte ut så då har eg tegna meg ein mal eg tenkte eg ville dela med dokke.

Print gjerna ut denna så har du mal til å laga formene.
På eit A4 ark så får ein 4 stk former. Bruk den kartongfargen du ynskjer men husk å ikkje kjøp så tjukk kartong for då klarer du ikkje å laga mønster til toppen.
Du treng:
 Penn til å tegna malen på ark. 
Saks til å klippa formene ut.
 Puncher til å lage bård,  
og ein kutte maskin til å lage åpning for å tre enden inn.

Slik skal den sjå ut før du setter den sammen. PS: kan vera vanskelig å laga fint mønster med puncheren da formen er bua men øvelse gjør mester!
Klipp gjerna den enden du skal tre inn i åpningen litt inn på sidene.

Tadaaa:) då blir det så lekkert smekkert!

Så neste gang nokon ber deg om å laga ei kaka så kan du jo for eksempel glimta til med noko slikt. 




Klem frå søtmomsen:
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)