torsdag 10. mai 2012

Red Heart Society:

I mårå på AOF- Haugaland DreierGaarden kl 18:00-20:00 blir det eit stor slagens vernissage. Red Heart Society invitere DEG til vernissage med salg av vakre  bilete laga av barn og unge frå skolen i Yattalamatte på Sri Lanka.

Kl:18:30 vil Otto Berg Olsen presentera Red Heart Society. Kunstnaren Jan Terje Rafdal skal kommentera bileta.

Så no tenker du kanskje kvifor du skal ofra fredagskvelden som du kunne tilbrakt på sofaen der sannsynligvis augene ville kvilt på sangtalentene som knive om plassen i The Voice.

Men ka om du visste detta:



Grunntanken for Red Heart Society er at arbeid er den raskeste veien ut av fattigdommen. Ved hjelp av lokale håndverkstradisjoner og råvarer har vi startet produksjon av varer som selges i vesten. Overskuddet tilbakeføres til lokalsamfunnet.

Mission

Hjelpearbeidet bygger på prinsippet om ”hjelp til selvhjelp”, og har 3 grunnpilarer:



1. ARBEIDSPLASSER
Fordi å kunne leve av egen intekt gir selvrespekt, og man kommer ut av matkøen og offerrollen.
2. UTDANNING
Fordi kunnskap er makt og øker mulighetene i arbeidsmarkedet.
3. SANITÆR FORHOLD
Fordi rent vann og toaletter kan sikre god helse, noe som er en forutsetning for bl.a. utdanning og arbeid, og samtidig kan spare folk for sykdommer som kolera, malaria og andre unødige lidelser. Forebygging koster langt mindre enn behandling og gir langt mindre lidelse.




Company Overview

Red Heart Society ble stiftet den 19.02.2006. Organisasjonen skal drive hjelpearbeid blant mennesker i nød uavhengig av kjønn, rase, alder, religion og geografi.



Og vil du vita meir om denna organisasjonen så sjå her.

Eg blir jallefalle å finna der og ei ny matta har eg allerede bestemt meg for å kjøpa:)
HUSK: Det tar bare eit par sekundar å danna seg eit fyrsteinntrykk. Etter eit augnakast er du enten oppfatta som spennande eller avskreven som uinteressant. Hadde det ikkje vert kjekt om du sjølv kunne bestemma kva andre skal oppfatta deg som? Eg tenke då at om eg har ei slik matta og ein som ikkje kjenner meg kjem på døra og kjenner igjen kva Red Heart Society står for så kan eg allerede då ha gitt eit positivt inntrykk.

Så då oppfordre eg alle dykk andre om å om å møta opp i mårå 11 Mai på AOF.
Gler meg til å sjå dykk.
PS: blir eit nytt blogge innlegg etter vernisaggen, så kanskje er det nettopp DEG eg spør om kva du syntest som tilstellningen!


Hjarteleg helsing:
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)