onsdag 30. mai 2012

Vaskerom:

Nå er tida komen til å planlegga vaskerommet nærmare og her har eg henta nokre bileter som eg blir inspirert av:
Nummer 1 for meg er å ha det ryddig og oversiktlig, eg vil ikkje at dyrbar tid skal gå vekk på å leita itte ting og tang. Og så blir eg så mykje lettare til sinns om eg kjem inn i eit godt organisert rom.
 Eg har også fått tips av min gode nabo at ein bør ha 6 forskjellige dunker til skittne klær.
 Og alle bør ha ulike farger. 1) Kvitt tøy med 40´, 2) farga tøy 40´, 3) ull klær, 4) farga tøy 60´, 5) kvitt tøy 60´og 6) kvitt koking 90´. Skriv gradene utenpå dunkane så er meir enn halve vaskejobben gjort, for mann og barn lærer fort kvar kleda skal ligga.... og det er ikkje på gulvet!



Eit anna tips eg har fått av nokon som nettopp har bygd seg nytt hus er at eit vaskerom ALDRI blir fór stort, så ikkje prioter m2 til vaskerommet sist. Legg også vaskerommet så nært som houvedbadet om det er mogleg. Hvis ikkje så prøv å legg badet rett over vaskerommet for da kan ein lage til ein sjakt.








Bur du på hybel med liten plass så kan det fint gjerast på denna måten også:)



Då er det tid for meg å komma meg ned til mitt little vaskerom, enn så lenge, for å vaska alle sommerklær til fredag....reiser til Tyrkia:))) SMILEFJES, BLUNKEFJES, SOLBRILLEFJES.


post signature

3 kommentarer:

  1. takk for gode vaskeromstips! eg syns det e ett vanskeligt rom å planlegga... eg tror vårt blir litt lite me tanke på at alt det tekniska og ska der.. (å det e viss ikje lite).. men håpe på noen smarte løsninger så gjør det funksjonelt!
    Ikje misunnelig på tyrkiatur (IGJEN).. hehe

    Klem!

    SvarSlett
  2. Då var eg tilbake fra sydenland:) hatt det super deilig men er nå veldig klar for å ta fleire husvalg, har tegna inn skaper frå Ikea til vaskerommet, trur det kan bli ganske så greit. PS: glede meg til me ska til Bergen til høsten Vibeke.

    SvarSlett
  3. Nice blog! Is your theme custom made or did you download
    it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your theme. Cheers
    My web site ... usuwanie zmarszczek

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)