onsdag 9. mai 2012

Velkommen til Skår:

Å kor eg gler meg til eg kan åpna dørene og ønska familien og venner velkommen til vårt funkishus på Skårstoppen:)

Og me har jo aldri vert nærmare enn nå....synest det er så løye når folk seie sånt!


Huset er endelig ferdig kledt. Huset har ein Royal oljekokt kledning. 4" enkelfalsa kledning.

På midtdelen skal det monterast sementbaserte plater som heiter aqua panel, dessa blir pussa og malt kvite, har stor tru på at detta blir snadder fint!

 Her skal me ha ein store terrasse, under er det ein dobbelgarasje. 
Dobbeldør fra stua ut til terrassen og havet.

 Stua er isolert.

 Lærlingen Sindre står på som bare det:) Isolasjonen er ein ny type fra Glawa Prof som har bedre isolasjonsevne enn den forgje.


post signature

4 kommentarer:

  1. Så stiligt!!
    Ikkje lenge igjen nå :-)

    SvarSlett
  2. i know og eg gler meg som ein liten unge gjere før julaften:) lese interiør blader så det kvine itte nå for å få nye idéar og inspirasjon:)

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ det blir så bra!! det nerme seg me stormskritt jo!
    Håpe på ein kaffidate når det e ferdig! :-)

    Smil fra Vibeke!

    SvarSlett
  4. Kan skjønna du ska få komma på kaffi t meg Vibeke:) men trur sannsynligheten for at eg må få komma fyrst t deg e store, for du ligge jo fortsatt i teten i husbygging:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)