lørdag 23. juni 2012

Barnerom:

Eg har for tida lagt min elsk på Sne Design. Det er ei norsk dame som designer tapeter, barneprint og bilder for dei yngste.


Detta gutta rommet er ein drøm av eit rom. 
Å ha alfabetet innramma på pulten kan hjelpa ein liten gutt eller ei jenta med å læra lettare.

Liker også godt denne "skog" tapeten i brun, for alt treng jo ikkje ALLTID vera i blått eller rosa.

Men eg har faktisk forelska meg i denna tapeten og har allerede bestilt den. 
Tenke at det er greit å bestilla det eg kan for det blir nók hektisk framover.

Om eg ein gong i framtida får ei jenta så blir det nok denna tapeten som skal få pryda ein vegg.

Snike også inn ein wall sitckers frå FERM living. Knall stilige stickers å ha på veggen der ein kan følga med på barnest høgde.
PS: den søte, retro, trille vogna kjem frå Ikea. Og eg slepte på den (+ mykje anna) gjennom heile stavanger sentrum for eg ville så absloutt ikkje ha brio sin stygge rød/gule gå vogn til min skjønnaste prins.


post signature

2 kommentarer:

  1. Så herlige tapet du har valgt ut! syns det va veldig vanskeligt å velga.. men har bestilt ein fra Ferm Living!! og må bare sei WOW for ett garderoberom du får... :-) ikje missunelig på det.......
    Klem te deg!

    SvarSlett
  2. Såg de tapetane du hadde valgt Vibeke fra Ferm Living, og dei var kjempe tøffe:))) Jepp, trur eg skal bli rimelig fornøgd med walk-in-closetet mitt ja:) gler meg i hel til å innreda det.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)