søndag 10. juni 2012

Garderoberom:

Sitter å planlegge walk-in-closet men får det ikkje sånt som eg ønske.
Ikea sitt pax system er nok ein av dei rimligaste variantane som finnes på markedet men eg kan ikkje fordra "hønsanetting" skuffene deiras... Har surfa på nettet på jakt etter gjennomsiktige skuffer men finn ikkje noko. Er det nokon av dykk som veit kor eg kan få tak i det? eller må eg laga det til sjølv? Forstår bare ikkje at ikkje nokon kan levera det for dei lage jo skuffer i plastikk til kjøleskap

Grunnen til at eg absolutt vil ha ein sånn skuff er for at eg vil sjå kva som ligg i bunnen av stabelen!




Ein liten puff til å kvila seg på høyrer heima på eit walk-in-closet med stor W :)
Eit speil i enden av rommet vil gi det ein illusjon av å virka større.

Så nå står det mellom brun-sort som Ikea kaller det så fint eller kvitt. Eg er litt som han "vingle-Petter" for tida så om nokon har nokon formeiningar så kom gjerna med dei :)
Men tenker at med sort innredning så kjem jo kleda meir fram og dei stygge hullene til hyller vises ikkje så godt som i kvit innredning. 
Eg smilte så fint eg bare kunne til mannen min nå i kveld da eg spurte han om ikkje han bare kunne ha litt silikon i alle hullene, fikk dessverre eit nei, mykje arbeid for at det skal bli sjåande fint ut, men kanskje eg sjølv kan greia det, om bare tolmoden min strekker til.

No finn eg senga for å prøva å få litt skjønnhetssøvn, haha. 
( hrmf overtrøtt?)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)