torsdag 28. juni 2012

Pikene på bryggen:

Anne Kvalevaag kunne i dag 28.Juni invitera til varme og deilige boller i hennar nyopna kafé.
 Anne har gått i familiens fotspor og skal snart overta driften av Joker butikken i Kvalavåg, men ikkje nok med det så har ho satsa på ein kafé inne i butikken. 
Kaféen har ho innreda med stil, Anne kan sitt om dekorering og møblering etter å ha studert til interiør designer i København i tre år.

Allereie før ein kjem inn i butikken/kaféen så har eigaren gitt oss eit flott fyrsteinntrykk med dekorering ved døra. Her er ingenting tilfeldig, alt er nøye gjennom tenkt. 




Tremenningen Britt Alise Kvalevaag stod i dag å serverte gratis skillingsboller og kaffi/te til alle besøkande. Og bollene dei smakte alldeles nydeligt så det blir neppe den siste turen på den kaféen. 

Ser ikkje detta fristande ut så veit ikkje eg, kjenner eg får vann i munn bare av å sjå på bilde!


 Deilig Pukka te som har masse god smak i seg kan kjøpas hjå Pikene på Bryggen.
Nåkommande mandag kjem det også varer frå Ferm Living, noko som eg synest er "alla tiders" med tanke på alt dei har av interiør varer som kan passa perfekt inn i huset vårt.

Denne wallstickersen skal på rommet til prinsen min! fra Ferm Living sef.
Og denna her har eg allerede kjøpt for å ha på kjøkkenet

Andre ting som står høgt på ønskelista mi:

 Lampe til rommet til litle gull.
 I og med at eg ikkje kan strikka ( har prøvd men tolmodigheita mi strakk ikkje til) så er det lettare å kjøpa ferdig laga telysvarmerar.
Så vims som eg kan vera så kan ei slik bokhylle vera til god hjelp når minsten er lagt og eg lurer på kva side me var komt til...

  
Her har eg sneke med nokre bilder som eg tok tidligare i uka, følte eg måtte det med tanke på alle folk som var her ift personvernloven. Alle sitteplasser var fulle i dag med bygdas eldste og yngste innbyggerar. Og ønsker ein å ta turen til Pikene på Bryggen via sjøvegen er dette fullt mogleg da det er ei eiga gjestebrygge like ved butikken.


God sommar frå
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)