fredag 29. juni 2012

Sakte men sikkert:

Sakte men sikkert går det framover med husbygginga:) 


Alle mål me når er me fornøgde med og smiler av moglegheita me har ved å få bygge hus.
Porten fra Salhus Treindustri er på plass og me er godt fornøgde allerede. 
Me valgte å gå for ein enkel slett kvit port som har fire like ledd. Dette gjentar med i døra inn til vaskerommet mens ytterdøra blir dobbel og uten ledd men med 3 vinduer på kvar side som er felt inn i dørbladet slik at glasset er heilt slett på utsida. Håndtakene har me frakta med oss fra Tyrkia og er 180cm lange. Så gled deg til å sjå ytterdøra for den blir nok eit syn:)

Tenkte eg måtte ta med eit bilde frå andre side av huset vårt. Her ser dykk innerst i vea vågen. 
Huset vårt ligger på toppen av haugen så me vil nok få ein ganske så flott utsikt. Og rett bortenfor så har Skår ei nydeleg sandstrand som eg benytter mykje.
Måtte nesten slenga med eit bilde av meg sjølv i arbeid. Her satt eg 5,2cm over bakken i eit stillas å vaska vindaugene. 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)