tirsdag 26. juni 2012

Sommerfuggel kort:

I anledning tanten til mannen min sin 50års dag laget eg eit "sommerfuggel" kort.
Eg laget kortet på ein litt annerledes måte enn deg eg er vant med. Dvs at eg tok vare på arkene eg skjærte dies med, og bygde kortet opp på omvendt måten enn vanlig.


Eg har valgt å ta med eit bilde der det viser kva utstyr eg brukte. 
Puncheren brukte eg til å lage den ytterste bården. 
Begynn først med skjære ut den første dien, velg ein dies som er to hakk mindre og skjær til, her brukte eg bare rette kanter da eg valgte å ha eit papir med sommerfuggeltrykk på både oppå og under. 
Her må ein klippe til 2 ark av sommerfuggeltrykket for at det skal bli finest. 
Håper dette kan vera av inspirasjon. 
Ta gjerne kontakt om noko er uklart i framgangsmåten:)




Legger likså godt til Vinnis tolkning av Halvdan Sivertsen sang "sommerfuggel i vinterland".


post signature

2 kommentarer:

  1. korte va knall fint, Ann Helen! Sko jo kanskje hatt oss ein scrappekveled ein gång!?:)

    SvarSlett
  2. Takk Bitti:) Ja kan me ikkje ha ein sånn kose kveld i lag:) Kunne jo hørt med Helga Karin og Åshild óg så kan me sitta her sjå meg:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)