onsdag 18. juli 2012

Design eller ein liknade stol?:

Leeeenge har eg gått og sigla over Eams plastic side chair, men kjenner litt på det at den er så dyr, sitter derfor å vurderer Living sin "Kopi" 



Eames

Tequila Porgy

Kunne også tenkt meg Hay sin about a chair
Hay "about a chair"

Men vil helst unngå eike bein så da blir det evt sort
Hay "about a chair"

Eller ein billigare variant frå Living
Tequila Bess


Og på badet nede kunne eg tenkt med ein kartell stol i lilla slik som denne:


Kartell design Philippe Starck

Men ein rimligare versjon fungere vel så bra:)


Queen stol fra Living





post signature

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig ikje for kvardagsfamilien å handla på design!
    Eg er iallefall takknemlig for at det går an å kjøpe lignende til en ok pris :-) fiiine stoler du ønsker deg! :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Synest det er greit å ha eit innlegg om at det går an å få det stiligt uten å bruka ei formue. Men eg er grise misunneleg på dine eames stoler:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)