onsdag 4. juli 2012

Det varma badet:

Grunnen til at eg har valgt å kalla bade i 2.etg for det "varma badet" er fordi detta baldet blir i jordfarger og eg har tenkt å trekka inn trematerialer frå naturen osv. Badet nede blir muligens litt kaldt siden houvedfargen er grått og det er da viktig for meg å få eit "koseligt" bad også. Og så er det jo stilig å gjera badene totalt ulike. Ja takk begge deler, som Ole Brumm seier:)

(Inspirasjons bilde)

Snål oppbevaring av øredobber og smykker. Lekkert smekkert:)




Me har fortsatt gått for tapwell på armaturer, men eg har mine merkelige ønsker og idéer og ville så absolutt ha armatur uten bakplate bak, eg har leite i mange veker på nettet og i lokale butikkar, men ingen kunne hjelpa, eg visste kva eg ville ha men ikkje kvar eg skulle få tak i det. Sta som eg er gav eg ikkje opp og plutselig fant eg ei Italiensk side der eg fant akkurat den rette, hehe.


Tapwell



Bagno Italiano.

Armaturen til bade har fossefall og dei firkanta formene eg ønska meg. Rekner med at den er på veg no frå Italia og gler meg i hel til den blir montert.

Badet oppe blir heller ikkje eit vanlig A4 bad. Den dyktige snekker-mannen min har sjølv grov skissa  badet og fått Marit Dale frå Oxo bad til å tegna det inn på data. Har dessverre ikkje tegningane, men om ikkje lenge vil det stå ferdig og dokke vil sjå det verkelege resultatet. Det vil kun vera ein vegg midt i rommet der baderomsinnredningen vil stå på. Ingenting annet enn nokre innfelte skaper vil vera på dei 4 veggene, dei blir det heller ikkje fliser på, bare malte fondvegger.

Det vil bli allá detta
(Beklage dårlig kvalitet. Er tatt med mobil og eg husker ikkje kva nettside eg fant det frå)

Me har valgt fliser i 50x50 lys brun på gulvet og beige på midtveggen. Når me kjem inn i rommet står det eit sømfritt badekar på 140cm langt inn til den eine sida av veggen, rett ovanfor badekaret er det eit tak vindu i samme form som badekaret, så her ser eg for meg herlige høstkveldar i badetkaret der eg kan ligga å kikka opp på stjernene.

Armaturen blir ikkje på badekaret men rett ut frå vegg. Badekaret er 140cm og OXO er dei einaste som leverer så korte badekar.




På andre siden av veggen blir det toalett og vask. Speilet eg har tenkt å ha er designa i 1946 av Jaques Adnet og er nettopp satt i produksjon igjen av danske Gubi. Speilet har lærramme, noko som eg synest passer godt inn på dette badet.









post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)