tirsdag 3. juli 2012

Drømme badet:

Alle har sine drømmer og sin unike smak, eg forventer ikkje at alle skal like det eg liker og eg respekterer det. Uansett så trur eg at eg er enda nærmare no, mitt drømmebad.

Badet i 1.etg har me kjøpt betong liknande fliser str 30x60, eg synest det var heilt rå. 
Skal ha fliser på gulv og på toalett nisje og inni dusjen, så flisene fortsetter fra gulvet og dirkete opp på veggen. Å strekka flisene opp på frå gulv til vegg på den måten gir rommet ein illisjon om å virka lengre. Me skal ha 2 vegger i gips med fargen koksgrå, taket blir også koksgrått og uten nokon vindauger så kreves det mykje lys, og det har me selfølgelig tatt høyde for. 
Veggen i motsatt ende av dusjen/toalettet der 2stk vasker skal vera, skal me ha ein lilla vegg. 
Eg synest at dus mørk lilla er så lekker i lag med grått. Og eit ellers mørkt og dystert rom treng ein fargeklatt, meiner eg. Servantarmaturene skal gå rett ut fra speilet ( noko bekymra mann for at eg skal gå å gnikka vanndråper fra speilet dagen lang) men eg fikk viljen min og trur det blir riktig så stylish:)))


Og så skal me eksperimentera med den lilla veggen ved å trekka speilet og seksjonen litt ut frå veggen for å plassera lys bak, ein vil då føla at veggen kjem i mot ein. Heldigvis er min mann og eg uvanlig enige om valgene i denna byggeprosessen og me tenker at detta blir eit bad me skal tøffa oss litt på å gjera det litt unikt.

Her er eit inspirasjonsbilde som viser betong fliser og lys som kjem "ut frå veggen".


Me har også valgt å gå for ein stilig dusj, der armaturen går rett ut frå veggen. 
Alle produktene me har valgt er frå Tapwell. 
Me har fått ufattelig god service frå Marit Dale som driver OXO bad på Byggnes. 
Marit har vert til stor hjelp, ho har tegna opp badene etter våre ønsker, noko som gjorde det 1000 gonger lettare for meg å planlegga da eg er dårlig til å sjå for meg korleis det kan bli. Ho har også gitt oss mykje gode råd og tips.

Spyleknapp som eg så fint kaller det, eller på fagspåket, frontpanel, er også noko eg måtte ta eit valgt på, og sjå Marit på Oxo fant eg ein stilig i sort frå geberit. Den er i sort krom og heiter sigma 20.


*Ser no at innlegget blir ALTFOR langt om eg skal skriva om bad nr 2 også, så då blir det eit nytt innlegg om det i morgen.


Ha ein goe dag i sommar regnet.
post signature

5 kommentarer:

  1. Stiligt!!! Dusjen e litt like våres, damixa hette våres. Knallkul, ogufatteligt gode dusj! Kjenne ikkje harde stråler, for det e dråper som dryppe i stedefor stråler. <Fantastisk! Eg og ville ha sånn krane t vasken, utifra veggene, men eg fekk nok ikkje viljen min sånn så du. Glede meg t å sjå resultatet ;-)

    SvarSlett
  2. Heisann Rita:) Har du vert i Kvalavåg på pikene på bryggen å fått tak i det du ville fra Ferm living? håpe det:)
    Eg ville faktisk ha to dusjer eg, men der fikk eg nei, hehe, må få litt nei også slik at eg setter pris på alle gangene eg får JA:) Glede meg i hel eg óg til alt er ferdig. Trur eg må invitera blogge damene da på besøk:)

    SvarSlett
  3. Heisann Rita:) Har du vert i Kvalavåg på pikene på bryggen å fått tak i det du ville fra Ferm living? håpe det:)
    Eg ville faktisk ha to dusjer eg, men der fikk eg nei, hehe, må få litt nei også slik at eg setter pris på alle gangene eg får JA:) Glede meg i hel eg óg til alt er ferdig. Trur eg må invitera blogge damene da på besøk:)

    SvarSlett
  4. Heisann! Flott bad. Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt betongflisene og hva navnet er på dem? Mvh Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Bente:) Flisene er kjøpt hos flisekompaniet i Haugesund. Husker dessverre ikkje kva dei heiter. Men det var dei einaste flisene dei hadde inne som var lignande betong. Håper dette var til hjelp. Ha ein strålande onsdagskveld.
      Klem Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)