tirsdag 24. juli 2012

Gass peis:


Tenkt deg ein kald vinterskveld, du kommer heim, trøtt og sliten fra jobb med ungane på slep og huset er iskaldt. Magen skriker etter mat og du må priotera. Hadde det ikkje da vert fantastisk å hatt ein gasspeis der ein kun trenger å trykka på ein kontroll for å få koselige flammer som varmer?
I staden for å kava seg ned i garasjen for å henta ved, og kanskje hugge til tennved, for så å heile tida passe på at flammen ikkje dør ut .... 
Eg sjølv er elendig til å fyre, og eg hater askå og støvet rundt peisen så gleden blei stor da eg fikk grønt signal for å gå for gasspeis.

Peisen me har valgt er ein Global 100, den gir 6,5kW med naturgass. Den har stort åpent innsyn til flammane. Me har gått for kvite steiner og sort interiør for å få det mest mulig moderne. Lengde 100cm.
Eg har vert land og strand på Haugalandet for å finne ut av gasspeiser  Det er altfor lite kunnskap der ute, da gasspeis er ein luksus som få unner seg og det eit lite marked for det. Men eg veit kva eg vil ha og fikk det som eg ville:)

Her er nokre bilder av gasspeiser i nokre moderne hjem.

Ein dekorativ ting er å ha vedkubber framstilt som på denne måten.


Gasspeis på badet hadde ikkje vert meg i mot.




Gjennomgående gasspeis er super lekkert, men det lot seg ikkje gjøre hos oss.


Eg hadde så veldig lyst til å ha tv ovanfor gasspeisen, men det var ikkje sikkert nok. Gasspeisen utgir altfor mykje varme og kan ødelegge tv`en. Så da gikk me for plan B, ha dei tvers ovanfor kvarandre i rommet. Eg er veldig fán av symmetri så da måtte det bli slik. 
 


Slik som dette var drømmen. Med Tv over peisen. Men sikkerhet først. 
Trur uansett at me blir fornøgde med dei valga me har tatt.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)