fredag 6. juli 2012

Heilt korka?

Nå står neste valg på å velga gulv, og eg har fått augene opp for kork. 
Då tenke eg ikkje slikt gulv...

Men slikt
Kork har så og sei ligget i dvale i nærmare 40år og er først no blitt skikkelig trendy og hot. 
Kork er slitesterkt, lunt, miljøvennleg og lyddempande. 

(inspirasjonsbilde av betong gulv)

Nede i hallen skal me ha betong gulv som me pusser med epoxy for å få det skinnande og fint. 
Kommer også til å gå for grålige trappetrinn for at det skal virka heilhetlig.
Trappa vil sjå ca slik ut,men med grå trinn hjå oss.

 På soveromma går me nok for "vegg til vegg" tepper. 
Mange kjem nok til å reagera på det valget, man faktisk har slike tepper blitt kjempe moderne no, og dei har utvikla seg siden 80-tallet, og har blitt kjempe bra for astma og allergikerar. Faktisk så anbefaler det tyske astma- og allergi forbundet vegg til vegg tepper i forhold til at svevestøvet blir drastisk redusert med teppegulv. 
Sjå bare etter neste gang du er på eit fint hotell, kva gulv har dei på hotellrommet? Tanken på å våkna opp å setta beina på eit varmt og mjukt teppe seier eg ikkje nei takk til. 
Eg synest det ser lukseriøst og stiligt ut. Me kjem nok også til å gå for "vegg til vegg" tepper på barneromma, bare tenk kor mykje barn sitter på guvlet å leikar, eit teppe på gulvet gjer det varmt og mjukt. I tillegg er vegg til vegg tepper  det mest effektive gulvet for å minimera akustikken og støyen.


Detta veggteppet prøver eg å få tak i for å ha det i kjellerstua.


Ellers oppe i 2.etg ønsker eg lengst mogleg og breiast mogleg gulv. Dinesen Douglas plank er drømme gulvet mitt. Plankene kan fås heilt oppi 15meter lange og 45cm bredde.

 Dinesen Douglas
Dinesen Douglas
Dinesen Douglas


Sjansen for at me bruker så mykje penger på gulv er nok heller liten, men nokre ting har eg heilt klart for meg. Det må vera 1stavs og lysast mogleg. Som feks desse:
Naturgulv 

Eike gulv 1 stavs.


Parkett 1 stavs.


  Falt også litt for dette gulvet frå Kährs. Det fås i 8 forskjellige gulv i eik, bøk og ask. 
Det er eit høyglansa tre gulv. Lakkglansen gir ein reflekterande overfalte mens den tilførte metalliske treoverfalten bidrar til den unike dristige karakteren av kolleksjonen. 

 Kolleksjonen heiter forresten Shine.

På kjøkkenet ønsker eg å ha kvitt gulv i motsetning til min godeste mann. Han ønsker å ha same gulv i heile 2 etg. Eg ser poenget hans men eg føler at det blir litt monotont. Likt gulv i heile huset gir ein illusjon om å at huset er mindre, enn om ein velger forskjellige materialer og farger på gulv i dei forskjellige romma.



Det har lenge vert kvite gulv som har regjert på gulvfronten men no er det faktisk sort som er det nyaste og mest trendy. Eg synest det er tøft men føler det stjeler for mykje lys. Kva synest du?




post signature

3 kommentarer:

  1. Golvvalget er vanskelig.. me slo jo te tidligt på golv.. e jo korka me og og valgte kombinasjon kork vinyl!
    :-) lykke te med valget, blir nok knall utifra bildene du legge ut!

    SvarSlett
  2. Vanskelige valg det med gulv.
    Hadde lyst på vegg te vegg teppe på barnarommene, men det ble parkett der o.
    Lykke te med valgene :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Godt å høyra at det ikkje er berre eg som synest valg av gulv er vanskeleg. Kjekt å høyra at dokke også har valgt kork Vibeke, eg har faktisk aldri sett det "live" i eit hus før men gambler på at det blir bra. Veit jo at du Vibeke har utmerket godt smak så då e vel ikkje eg heilt på jordet heller ved å velga den typen gulv. Gler meg til å se bilder av huset dokkas. saLykke til i siste innspurt. Klemmen

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)