onsdag 25. juli 2012

På barnarommet:

  Har for tida lagt min elsk på Ferm Living. Og no har eg IGJEN oppdaga noko nytt eg vil ha.
Desse stilige displayboksane med front av pleksiglass gjere at gut ungen ikkje får tak i det eg vil stilla fram. Her tenke eg at eg vil ha hans første tegning, sølvkoppen, små favoritt leker, tutter osv.





Her kan ein kombinera forskjellige størrelsar og fargar.
Kunne du også tenkt deg noko slikt så kan du bestilla det sjå skjønne Anne,
 som du finner hos Pikene på bryggen i Kvalavåg.




post signature

2 kommentarer:

  1. Eg og svigerinna mi har snakka om å ta turen der ein dag i ferien. Dei boksane såg veldig kjekke ut,med plass til først sko og tutt :)
    Ha ei fin veka vidare :)

    SvarSlett
  2. Ja eg synest dei var SÅ geniale:) må dela alt det kjekka eg kjeme over vettu. Ja ta turen ned om Kvalavåg, fantastisk gode boller har dei der også.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)