torsdag 19. juli 2012

Stein bra:

Detta huset i Thailand synest eg var rett og slett stein bra:)


Eit basseng hadde jo ikkje vert å forakta, men så realistiske som eg er så veit eg at det hadde knapt blitt brukt her på vest-landet. For me kan jo ikkje akkurat skryta på oss at me er overøst med solfylte dager....


Digger for tida innfelte skaper og hyller som dette. Og monterers ein lys inni vil ein få ein enda stiligare effekt.

 Her er det vist korleis speilet "kjem"i mot deg. Me skal ha eit speil frå tak til gulv med lys bak, tenkt deg kor tøft det blir:) Eg har hvertfall troen på det!

Elsker dette uteområde. God utebelysning er gull verdt. 

 




* Bildene er frå decoist.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)