mandag 23. juli 2012

Svart kvitt kjøkken:

Nå er me komt så langt i prossessen at eg skal ta valg på fargar i dei ulike romma. Siden kjøkkenet er i høyglans kvitt og sort så er tanken å kjøra ALT i dei tonane. Har funne nokre bilder som inspirerer meg:
Liker spesielt godt denne belysningen. 






Hadde valget vert bare mitt så hadde eg gått for kvitt gulv, allá detta her.








Egentlig så elsker eg brunt:) både i klesveien og interiør. Men tanken er at eg skal prøva å gjera det varmt og koseligt i stua med brunefargar.
Digger denne stilen her. Eames stoler og Flos lamper. Og bordet, er akkurat slik eg kunne tenkt meg!

Å sjå verden på litt avstand........ gjere meg ydmyk ved å forstå at eg er ein del av noko kjempe stort <3

BETONG = ME LIKE. Kunne hatt det på alle gulv i heile huset, men det blir litt vanskeleg å gjennomføra.

Harmonisk og nydeleg. Angrer nesten pittelitt på at me gikk for kvitt og sort når eg ser detta bildet.

Drømmebordet IGJEN.....

Eit smalt rom vil ikkje virka SÅ lite når ein har ein så god takhøyde som detta.

Alt trenger ikkje nødvendigvis ha rette kantar...




Her er det ikkje akkurat kjøkkenet som tiltaler meg, men belysningen. Trur eg har blitt skikkelig fan´ av ulik str på lyspærer i ulik høyde. 



God mandagskveld ønsker eg deg
post signature

1 kommentar:

  1. This is my first time pay a quick visit at here and i am truly
    happy to read all at alone place.

    Here is my page - 55 Stability Ball

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)