fredag 10. august 2012

5år er gått siden eg blei Sildeprinsesså:




Dagen i dag for 5 år siden var eg så heldig å få gå i barneparaden på sildejazzen. Det var ein veldig kjekke dag, der alle ungane trudde eg var ei "ekta" prinsessa siden eg bar ei stor krone, og "barbie" kjole. Og eg blei behandla der etter, dei sloss om å halda meg i handa, og eg, eg nøyt oppmerksomheita til det fulle:)

Kjenner nå, her eg sitter, uten sminke, fleire bekymringsrynker, klær som eg så pass stygge at eg kan sitta i sandkassen å leka med min 17mnd gamle sønn, at eg synest eg på ein sånn dag kan smila litt ekstra, eg smile av dei gode minnene. Eg smile av å fått vert med på ein uhøytidlig missekåring der dei tok utgangspunkt i personligheten og utsjånaden for å kåra ein vinnar. Noko vanleg missekonkuranse kunne eg aldri vert med på, eg er trossalt kun 162cm høy og heller aldri vert den vakreste i klassen. 
Eg blei meldt på av min gode daværende sjef, Lise. Og eg tok utfordingen på strak arm.
Den som sminka og styla oss var Jon Lundemoen. Har var allerede den gang usedvanlig dyktig med styling. Eg har vel aldri følt meg så fin som da han sminka meg. 
Og litt sladder, ang Jon Lundemoen, han er deltaker i Farmen 2012, så følge med på TV2 til høsten, for det kan bli spennande. Han har mange skjulte talenter som kan komma godt med på ein gard. 
Eg heie på deg Jon!!!


Vil du lesa om det som blei skreve i Hgsd Avis, så sjå på linken her:



post signature

3 kommentarer:

  1. Du e faktisk ennå finare i dag gull enn for 5 år siden:)
    Om d nå e muligt da:) Veldig rart å lesa Haugesund avis linken din, Ann Helen Alvsvåg står d, eg tenkte fyst de hadde skreve feil:D Savne dokke gull! Må sees snart;)

    SvarSlett
  2. Ja, jammen kjekt å kunne mimre litt!
    Òg det skal ein gjere innimellom. =)

    God helg til deg!

    -Bente-

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode ord Cathrine. Det er du som er gullande god.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)