torsdag 16. august 2012

Den perfekte sofa`n er funnet:

Perfekt for meg og min little familie. 
Det har seg sånn at eg elsker å ommøblere, og da var første krav på lista at det skulle vera ein modul sofa. Eg ønsket også å kjøpt dei modulene eg ville ha, ikkje ein ferdig løysning.
Har også sett form meg at me skulle ha 2 sett stående som L mot kvarandre.
Har lenge leita i butikker og på nett etter ein slik sofa. Den måtte ha eit enkelt snitt, ikkje mange løse puter og ha eit stiligt design. Kvaliteten ønsket eg at skulle vera av ull, da det holder seg bedre og er lett å vaske og tørke av skitt.
Eg fant endelig den rette sofa`n, men den må imorterast frå Danmark da det er kun derfra den selges. Har fått utmerket hjelp av ein som heiter Christian på Kommodo.dk. Merket er Softline og designeren av akkurat denne sofaen er Busk + Hertzog og er designet i 2009. Busk + Hertzog står blan anna bak den berømte "HELLO"stolen til den verdensberømte popstjerna Kylie Minogue.

Sofaen heiter NOA
Det som også var viktig for meg var at den skulle vera flott å sjå på bakenfra da den eine delen skal stå med ryggen til stua.

Kan fås i mange forskjellige fargar. Ein kan også gjera eit slikt stunt som vist her på bilde med lilla chaiselounge. Eg derimot har valgt ein grå/brun farge. Så nå får eg bare x-fingrane for at sittekomforten er bra...


Ein anna sofa som eg også vurderte er denne:
Også frå Softline. Modell: Louts. År: 2005


Likte spesielt godt denne sofaen også frå softline, men gikk bort i frå den pga er utsikker på komforten da ryggstøen er så pass lav.




Modell: Universal. År: 2007



post signature

5 kommentarer:

  1. Really good post. That's exactly what I was looking for.
    My site : canapé cuir

    SvarSlett
  2. Really good article. keep it up!
    My web site :: canapé pas cher

    SvarSlett
  3. Well written article. Highly recommended.
    Take a look at my homepage - canapé cuir

    SvarSlett
  4. Hey There. I found your blog using msn. That is a very well written
    article. I'll be sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful information. Thank you for the post. I'll certainly return.
    Here is my page - Fes

    SvarSlett
  5. Ser kjempefin ut,- kan jeg spørre hva prisen er sånn ca??
    Kari

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)