lørdag 11. august 2012

Det nærmer seg innflytting:

Men ikkje om før nokre månader, men eg gler meg allereie.
Veit at det har vert litt stille på bloggen i det sista, men har vert så mykje å ta seg til på heimafornten,
 og eg har måtta priotera familie, jobb og husarbeid. 
Men nå er eg i gang igjen:)

Tenkte eg ville oppdatera dokke litt med ka så har skjedd i huset siden sist.

Bilde nederst til høgre viser korleis me har tenkt å laga det i innhukket i gangen. Trur det kan bli stiligt:) Så nå må eg finna eit tøft stoff å begynna å sy.



Nå er snart heile 1.etg plata så nå må eg ta det endelige valget på tapetar og maling da malaren kjeme nå i august.

Kjekke tid i møte:)


God laurdag ønske eg deg!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)