tirsdag 14. august 2012

Fargevalg:

Nå er nesten heile huset ferdig plata. Så nå må eg ta eit valg på kva fargar eg ønsker å ha på dei ulike romma.

Kjøkkenet blir nok i svart kvitt. Eg tenker da å ha eggeskall kvit på veggene da det er ofte den fargen lister og vinduskarmer er. Ein skal passe seg for å velge kritt kvite vegger da karmene fort kan virke skitne da dei er eggeskall kvite.




Stua derimot er det viktig for meg at blir varm. Tenker da at alt skal gå i brun og grå toner. Er veldig inn for tida å blande brunt med grått. 
Fargane det står mellom er blant anna desse:


Sand

Muskattnøtt

Mohair

Sober

Er det nokon av dokke der ute som har nokon av desse fargane heima? Gi meg gjerna ein tilbakemelding om det er tilfelle og kva erfarign du har gjort deg opp med valget.

Her er det vist Sand fargen på veggen og muskattnøtt på peis nisja. 
Synest det var ein ganske så fin kombinasjon. Det har seg jo sånt at me óg skal ha ei peis nisje.
 Holder på å tegner inn stua på Roomsketcher, men må ta ein finpuss før eg legger det ut for akkurat nå ser det ikkje så proft ut.
Men bilder kommer:)





God tirsdagskveld ønskes deg frå meg.
post signature

4 kommentarer:

  1. Spennandes! ser veldig bra ut, glede meg te å se resultatet.. :-)

    SvarSlett
  2. Stilig! Vi har også eggeskallhvitt, pga lister osv som leveres i eggehvitt. Vi har to brune vegger i stua, solid heter fargen. Veldig fornøyd med den, og grubler på å male hele stua i den fargen :-)

    SvarSlett
  3. Eg har sober på soverommet.
    Og den e så flott, men mektig :-)
    Lykke te i valgene, det e ikkje lett... :-)

    SvarSlett
  4. Har faktisk sett på bilder av soverommet ditt Susanne ang fargen sober, var den fargen eg først hadde tenkt meg. men følte den blei litt vel mørk til å ha på alle 4 veggene i stua. Men veldig lekker farge til å ha på veggene på soverommet slik som du har gjort det:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)