onsdag 29. august 2012

Ferdig gipsa:)

Hurra, nå kan eg klappe i hendene og smile stort for nå er den super flinke mannen min ferdig med å gipse heile huset vårt. Malerene begynte på mandag så om ikkje alt for mange uker så får me til og med farge på veggane. 

Dei 2 første bildene er frå badet i 2 etg. Her blir det ein skillevegg midt i rommet der ein møter på eit badekar når ein kjem inn og på andre sida er vask og sisterne.
Dei nederste bildene er av badet i 1etg. Dette badet har litt stilige finesser som min mann har laga.
 Dette blir nok eit bad som ikkje så mange andre har, både med  tanke på løysningar og fargar.

Stuå vår, steike kor eg gler meg til å inreda her oppe:) I enden der dei to smale veggene er skal eit langt spisebord stå, omgitt av flotte eames stoler.

Endelig har me fått den spesial bestilte dobble ytterdøra vår. Ganske så fornøyd. Håndtakene har me kjøpt og dratt med oss heim frå Tyrkia, ps: 1/3 av prisen av det dei koster her heime.

God onsdag frå
post signature

2 kommentarer:

  1. Spennande å se at det tar form :-)
    Glede meg masse te messå ja :-)
    Husmorferie med masse interiør, mat og jenteprat!
    Ha ein fine kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Har du meldt deg på middagen på lørdagskveld også? Eller kva tenker du, opp fredag hjem lørdag? eller lørdag til søndag? eg kunne så gjerna tenkt meg å gått på det nya showet til Kristian Valen som er på lørdagskveld hima i hgsd, typisk meg, vil alltid ha i både pose og sekk, hehe:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)