tirsdag 28. august 2012

Kva har eg tro på i 2012:

Her er nokre ting eg har tro på for høsten 2012:

*Vinrødt er den STORE fargen nå i høst. Eg er allereie stolt eigar av desse Acne skorne.
*Gjenbruk av gamle tekstiler som på denne Ipad veskå. ( fås kjøpt hos PåGløtt)
 *Papirposer som potter,


*Naturtro tapeter.
*Fortsatt vil ein sjå bilder av dyr på sengklærne/putene osv i heimane.
*Melkekartong i porselen.
*Gamle eplekassar, (mest sjarmerande om ein finn ein skikkelig gammal som har logge på ein låve i mange ti-år) ikkje ein som er laga anno 2012...)
*Kubus i gull, jubileumsutgaven.

*Korssting
*Mørkare fargar på vegger, alt treng ikkje vera kritt kvitt lengre. Om høsten søker ein dei lune og varme fargane.
*Trestubber (la dei tørke i 1år) før ein kan bruke dei som feks nattbord
*Resirkulert papp som denne lampen Trash Me Lamp er laga av.
*Drivved kan brukast til så mangt, dekorativt og fint.


Merk deg, at dette er ting EG har tro på, eg respekterer andres stiler og smak. Eg ville bare dela litt av det eg snappe opp som ihuga husbygger.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)