torsdag 23. august 2012

Soverom:

Nå har eg begynt å bli ferdig med valg av maling og taperter til dei forskjellige romma.

Til Marselius sitt rom blir det denne tapeten:

Og fargen Alladin på dei 3 resterende veggene.



Synest det er så søtt med stjernehimmel, bare så synd eg kom på det først nå....


Holder på å velge farger til dei andre romma også. Lar meg inspirera av dette herlige rommet.

Til vårt soverom har eg valgt Muskattnøtt i lag med ein ufattelig spennande tapet frå Omexco
Trur denne typen tapet kalles "kråkesølv".?. Har selvfølgelig valgt den i gull/bronse.
På gulvet blir det brunt heil dekkande teppe.

Litt inspirasjonsbilder:



Har ein fleire ungar som skal dela rom så er jo dette ein kjekke løysning.

Soverom i ei hula virkar spennande, men kanskje det er nok med 1 natt. 


Har ein liten plass så er dette ein GENIAL måte å få pressa inn ei seng:)
ME LIKE!!!


Dette er typen soverom eg likar. Det skal vera litt eksklusivt synest eg.



Lyst og lekkert. Digger når dei bruker samme stoff på sengeteppet og på gavl.

Blir trøtt av å sitta på PC, trur eg finner senga.
ZZZZZZZZZZZZZZ
post signature

7 kommentarer:

  1. masse nydelige soverom! Me og har tenkt på den guttatapeten på Lukas sitt rom, bare på ein skillevegg da. Knallskjeønne;-)

    SvarSlett
  2. Når me er ferdige så kan du jo få komma å sjå Rita på tapeten å bedømma ka du synest då:)

    SvarSlett
  3. Wow !! Tusen takk for inspirasjon - så mye lekkert :-) god søndag :-)

    SvarSlett
  4. Jaaaa! Det har eg kjempelyst til. Like stilen din kjempegodt, så har veldig lyst å sjå heile huset hehe ;D

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du liker stilen min Rita, det varma hjerta mitt:) Flisan, takk veldig kjekk kommentar!!!

    SvarSlett
  6. Det er jo noen år siden du hadde dette innlegget nå, men falt pladask for den fine tapeten! Hvor kommer den fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. SneDesign faktisk Norsk dame som har designet den. Mange fine tapeter å velge mellom. Kjøpt gjennom photowall.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)