mandag 24. september 2012

Barn inspirerer

Tenkte at denna ukå blir det bare innlegg som har tilknytning til barn.
Eg er så heldig å ha verdens herligaste liten sønn, 1,5år. I går nøyt med dagen ute frå morgen til kveld, ein perfekte dag for liten og stor!!!
 Eg blir så inspirert av kva dei små får til, kva energi dei har og kor mykje glede og latter dei kan vise <3

Fant dette bilde på pinterest, likte det VELDIG godt. Synest det er tøft å bruke litt hardere og grovere materialer til gutter. Alt trenger ikkje være sukkersøtt (sjølv om eg har gått i den fella sjølv, med tanke på fargevalg og tapeter til M sitt nye rom). 

Pinterest

Gullkorn frå barnemunn:
For å få kjærligheten til å vare er det viktig å være en god kysser. Da kan
det hende at kona di glemmer at du aldri tar ut søpla. (Erik 8 år)
Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle
av, for de koster mange penger. (Tine 7år)

Fin fin uke ønske eg dokke alle sammen:)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)