lørdag 29. september 2012

Ein barnestol som vokser med barnet:

Dei fleste velger nok tripp trapp stolen til stokke når ein skal kjøpe barnestol. Eg har sjølv gjort det til min sønn. Eg angrer ikkje, men hadde eg visst om denne stolen hadde eg heller villa hatt den. 
Litt meir anno 2012. Eg sjølv hadde jo Stokke sin stol som lita, det forteljer jo bare litt, hehe:) 

BUDTZ & BENDIX 

Plassbesparende er den også, ME LIKE!!!


Gullkorn frå barnemunn:

Anarki er et land hvor kongen er dronning. (Tore 11år)
Jomfruelig land er et sted hvor menneskehender aldri har satt sine føtter.
(Hans Petter 7 år)


post signature

2 kommentarer:

  1. Heihei:)
    Den stolen var jo bare så stilige og at den var plassbesparenede og er jo heilt topp,no trenger eg ikkje noko stol men er jo bra at det finnes alternativer til tripptrapp stolen:)
    Gulvet vi har er faktisk malt Laminat,vi vurderte p skifte men tok heller å malte det og vi er veldig fornøyd:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Då må eg bare sei at eg syntest dokke gjorde rett i å heller male gulvet for det var kjempe fint ut i fra bildene å bedømma.
      Om det blir noen neste gang så blir det nok ein sånn ein stol ja:) alltid kjekt med nye oppdagelser. Og enda kjekkare med noko som ikkje ALLE har!!!

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)