mandag 17. september 2012

Give Away hos Modernestil:

Ein give away som passer til høsten:

1 "Tre" lys
1 pk. Stilige servietter
1 skilt "Do not disturb", hehe:)




Slenger i gang ein ny give away siden eg har passert 20.000 side visningar:)
Tusen takk til alle som er inne å kikker på bloggen min. Veldig kjekt å sjå at det er så mange som følger med på byggeprosessen vår. Snart innflyttingsklart, dvs november/desember om alt går som planlagt.

For å få "høst" give away`n min så må du trekke deg lodd:
1 for å like modernestil på facebook
1 for å dele modernestil på facebook
1 for å følge bloggen
1 for å kommentere
og 1 for å linke til egen blogg.

Legg gjerne igjen i kommentarfeltet hvor mange lodd DU tar:)
Trekkning: 01. oktober



post signature

12 kommentarer:

  1. Tusen takk for den koselige giveaway du holder!
    FB-fan forlengst og har delt konkurransen til egen FB nå!
    Håper på 2 lodd...
    Høsthilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Så gøy med giveaway,eg er med og tar 3 lodd:)flott premie!
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Heihei,
    grattis med 20.000! Jeg er med på 3 lodd :)

    klem

    SvarSlett
  4. Dette må jeg være med på!
    Tar 3 lodd :)

    Gratulerer så mye med 20.000 sidevisninger! :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  6. Veldig kjekt dokke e med på give awayen min:) alle som kommentere gir eg større mulighet for å vinne.

    SvarSlett
  7. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 5 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow Kirsti så kjekke du e da som vil dela bloggen min med dine facebook venner:) 1000-takk!!!

      Slett
  8. Dette må jeg bli med på:) Flott blogg du har, gratulerer med så mange sidevisninger! Trekker 2 lodd!
    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Camilla. Og velkommen inn til meg:) kjekt du vil bli med på give awayen. God lørdag til deg.

      Slett
  9. Denne har eg ikkje fått med meg,men slenge meg med med 3 lodd :)
    Ha ei go natt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. 3 Lodd er notert på deg Venke:) Du er kje på interiørog bolig messa i helga altså?
      Eg skulle egentlig men følte det blei litt feil å reisa nå så det er så mykje å gjera i huset. Men neste år skal eg uten tvil. Enn du?
      Finfin lørdag til deg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)