søndag 30. september 2012

Ikkje bare la dagane fare avgårde, stopp opp:

LES denna listå:

Eg satt nettopp på do ( toalettet på finere språk) og på Lambi`s nye toalettrull står det små fine tekster. 
Eg las: Livet er som ein toalettrull, det går stadig fortere jo nærmere slutten ein nærmer seg. 
( eller noko i den dur )
Og det fikk meg til å tenka på kor fort tida faktisk går. Eg sjølv hive meg inn i dag til dag, uten å væra nok takknemmelig for at eg faktisk får oppleva dagen. Eg må bli flinkare til å leva i nuet og til å gjera som nr: 4, 10, 11, 14, 17, 22, 29 og 30.

Er det nokon av dei 30 utfordingane du har lyst til å gripa i dag?
Fortell meg.

Gullkorn frå barnemunn:

Det nytter bare ikke å støvsuge katter, ikke engang om de er aldri så
                        møkkete. (Aslaug 10 år)
Et vingfang er lengden av en fugl på tvers. (Vilde 7år)


post signature

2 kommentarer:

  1. Ukene går fort og helgene enda raskere.. Jeg skulle gjerne gjort mange av tingene på listen din. Bør henges på kjøleskapet ;)

    Legger meg til på ny som følger hos deg :) Håper du tar en kikk innom bloggen min :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har lagt meg til som følger inne sjå deg også:) Blir spennande å sjå korleis ombygginga dokkas blir! uff ja ukene fyyyyyyke avgårde, og får eg til nokon av dessa punktene i løpet av uka så skal eg vera glad, må vera realistiske og, hehe:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)