tirsdag 11. september 2012

Kontoret:

Korleis laga eit praktisk men delikat kontor rom? Eg hadde planane klare. 
Eg ville dekke ein vegg på 3 meter med denne boktapeten.


Verken mannen min eller eg er så ivrige leserar så nokre særleg utvalg av bøker eig me ikkje, uansett så likte eg mykje bedre når alt var kvitt. Har gått å hatt denne i tankane lenge. Men då eg satt klar for å bestilla fikk eg eit blankt nei frå mannen min, grunnen var at for dei små 3 meterane som skulle kles inn med tapet kom på godt over 2000.-
Eg ser den, det er kanskje å flotta seg litt vel på eit kontor, men idéen var god:)


Det som er utfordinga mi er at me skal dele det minste rommet i huset i lag 7,6m2 , der skal me ha ein lang pult, faktisk denne her frå Ikea x2stk. Den går akkurat inn på lengden så det trur eg blir bra. 
Ellers skal me pressa inn mest hyller, da mannen min har mange permer og eg mange hobbyer! (scrapping, sying og interiør)
Så då skal eg få detta litla rommet til å passa begges identitet.
Har henta ein del inspirasjon frå Pinterest.
Men har DU nokre idéar så kom gjerna med dei:)
Innen ei uke er heile rommet malt kvitt om eg ikkje seier i frå om noko anna.


 


Elsker fargane. Muligens eit kontor som opner opp for kreativitet.














post signature

2 kommentarer:

  1. Heihei:)
    Den tapeten var råkul men at den var dyr det var den jo,har aldri sett den før,stiligt i kvitt:)
    Mange herlige inspirasjonsbilder,gleder meg til å sjå korleis dere får det til som passer for begge,det blir nok knallbra:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Å du e jammen meg kjekke Lillian som har trua på at det blir bra:) Takk.
    Det at eg heller ikkje har sett denne tapeten hos andre gjorde at eg hadde enda meir lyst på den. Heldigvis så kan eg alltids tapesera ved ein seinare anledning, sånn i tilfelle eg ikkje klare å gløyma den, hehe:)
    Finfin dag til deg også.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)