mandag 3. september 2012

Kul bretteteknikk:

Ein ung herremann fylte 30år og eg sko laga kort til han. Endte opp med å bruka 1 time på kortet. Malen måtte lagas, trykket måtte fargeleggast og eg måtte bruka litt tid på å pynta det for at eg sko synast at det dugde. Personen som fylte 30år betyr masse for meg så det gjere meg ingenting å bruka litt tid på eit kort, av og til vil eg påstå at det ligg mykje meir kjærlighet i eit kort enn i ein gave. 

Sjølv seier eg det til mannen min at når me har jubileumsdager så vil eg mykje heller at han setter seg ned å skriver eit fint kort til meg med hans eigne ord og meiningar enn ein gave som er kjøpt på impuls!


 Her er malen er har brukt:

Ønske dokke ei god ny uke:)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)